Second Level Support
Azaz Második szintű támogatás Microsoft környezetben
Az első szintű támogatás keretében a rendszergazdák közvetlen kapcsolatban állnak a felhasználóval. Napi szinten támogatják a munkájukat személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornát igénybe véve.
Cégünk új szolgáltatása a Second level support
Ez a támogatás segíti az első szintű támogatást, összetett kérdéseikre és problémáikra a megfelelő szakember válaszol Önnek. Külön kérésre vagy az adott technológia speciális karaktere esetén a kidolgozott megoldás személyesen kerül bemutatásra.
Folyamatok melyekben hatékony segítséget nyújtunk:
- tesztelés,
- konfigurálás és hibakeresés az operációs rendszerben,
- hardver és szoftver termékek telepítése,
- számítástechnikai szabványok és eljárások fejlesztése és frissítése
- útmutatók számítástechnikai szolgáltatásokról és erőforrásokról
E szolgáltatásnak köszönhetően a munkavállalók gyorsan és rugalmasan tudnak reagálni egy-egy felmerülő problémára. Az ügyfél pedig pozitívan értékeli a gyors reakciót és nem keres más úton egyéb alternativ megoldást a kérdésre.
Az első szintű támogatás keretében a rendszergazdák közvetlen kapcsolatban állnak a felhasználóval. Napi szinten támogatják a munkájukat személyesen vagy egyéb kommunikációs csatornát igénybe véve.
Cégünk új szolgáltatása a Second level support
Ez a támogatás segíti az első szintű támogatást, összetett kérdéseikre és problémáikra a megfelelő szakember válaszol Önnek. Külön kérésre vagy az adott technológia speciális karaktere esetén a kidolgozott megoldás személyesen kerül bemutatásra.
Folyamatok melyekben hatékony segítséget nyújtunk:
- tesztelés,
- konfigurálás és hibakeresés az operációs rendszerben,
- hardver és szoftver termékek telepítése,
- számítástechnikai szabványok és eljárások fejlesztése és frissítése
- útmutatók számítástechnikai szolgáltatásokról és erőforrásokról
E szolgáltatásnak köszönhetően a munkavállalók gyorsan és rugalmasan tudnak reagálni egy-egy felmerülő problémára. Az ügyfél pedig pozitívan értékeli a gyors reakciót és nem keres más úton egyéb alternativ megoldást a kérdésre.
Szolgáltatásunkról
bővebb szakmai tájékoztatást kérhet kapcsolati csatornáinkon
Szolgáltatásaink
Bővebb információért kattintson a szolgáltatásra.
Kérdése van? Kapcsolati űrlapunk csak a kérdéseire vár...
IT Tanácsadás
Célunk, hogy idő- és költséghatékony megoldásokat javasoljunk vállalkozása számára.
Rendszerüzemeltetés
Szakképzett és tapasztalt szakembereink számára nincsen lehetetlen! Bizonyosodjon meg erről Ön is.
Second Level Support
Ez a támogatás segíti az első szintű támogatást, összetett kérdéseikre és problémáikra a megfelelő szakember válaszol Önnek.
Hosting szolgáltatás
Mérnökeink több évtizedes tapasztalatait felhasználva kiépítettünk egy Microsoft technológiákra épülő privát felhő szolgáltatást, ahol a létező legújabb technológiákat felhasználva tudjuk kiszolgálni meglévő és új ügyfeleinket.
Eszközbérlés
Új kollégát alkalmaz határozott időre, projektekre, vagy belső képzést szeretne tartani a kollégák számára? Ilyen és hasonló esetekben informatikai eszközbérlés szolgáltatásunkat Önnek találtuk ki.
Kihelyezett Rendszergazda
Koncentráljon fő üzleti tevékenységére, IT rendszerét eközben bízza profikra!
Szoftver-hardver kereskedelem
Bőséges árukínálatunkban biztosan megtalálja az Önnek legjobban testhezálló megoldásokat.
Eseti hibajavítás
A nem szerződött Ügyfeleink részére a lehetőség szerinti legrövidebb időn belül adunk megoldást.
Honlap Készítés
Munkatársaink a piaci trendek és az Ön igényeinek maximális figyelembe vételével alakítják ki új honlapját! Legyen szó egyszerű bemutatkozó oldalról vagy akár egy webáruházról!
Grafika és arculatterv
Az első benyomás és a pozitív megítélés fontossága minden vállalkozás számára létfontosságú.
Követés